eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawookradziona przesyłka - jak walczyć? › Re: okradziona przesyłka - jak walczyć?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mirek" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okradziona przesyłka - jak walczyć?
    Date: Tue, 7 Jun 2005 23:01:38 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <d8528v$8kl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d850od$ra0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M...@n...tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bop189.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1118178400 8853 83.29.31.189 (7 Jun 2005 21:06:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Jun 2005 21:06:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0523-2, 2005-06-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:303158
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1d1026ee89264672989fe6@news.tpi.pl...
    >> i telefon. Zwykła, szara paczka priorytetowa bez żadnych opisów typu
    >> allegro, bez podanej warto?ci i bez ubezpieczenia. Wielokrotnie
    >> wysyłała już rzeczy o podobnej warto?ci i nie było problemu. Klient
    >> również nie miał
    > [...]
    >> PoradĄcie proszę co robić, bo kwota nie jest bagatelna - 635 zł :(
    > Nic ....
    > Niestety to problem odbiorcy, to on musi udowodnic, ze nie dostal
    > telefonu. Czekajcie wiec na wezwanie na przesłuchanie - jesli odbiorca
    > zglosi oszustwo na policji.
    > Moze teraz przekonasz sie, ze wysylanie czegokolwiek wartosciowego
    > pocztą bez ubezpieczenia to proszenie sie o kłopoty.

    witam,
    niby tak, ale wielokrotnie spotkałem się już z odmową wysyłki droższą opcją
    (ubezpieczenie, kurier) bo właśnie koszty rosną. Pytanie teraz - nawet jeśli
    przesyłka byłaby ubzepieczona do pełnej wartości przedmiotu i kupujący był
    na tyle sprytny, że oskarżyłby nas o oszustwo jednoczesnie tak dobierając
    wagę śmieci aby była dokładnie taka sama jak na kwitku nadania to co?
    Ubezpieczenie nic mi nie da, jeśli to nie poczta ukradła telefon, poza tym z
    tego co się orientuję, to ubezpieczenie skutkuje w prezypadku zagubienia,
    zniszenia paczki/zawartości. A tu paczka dotarła. Jest jego słowo, przeciwko
    naszemu. Idąc na policję ma wg mnie przewagę, bo przecież zapłacił więc
    wykazał zaufanie, ale kurde bez przesady! Ja wierzę siostrze że zapakowała
    paczkę tak a nie inaczej, on twierdzi, że była oklejona inną tasmą. Czy po
    kilkunastu lub więcej dniach pracownik poczty będzie pamiętał jaką paczkę
    wydał? No ręce mi opadają... Najprościej byłoby, gdyby okazało się, że to
    poczta zgubiła paczkę. Co jednak jak trafiliśmy na wyrafinowanego oszusta?

    POZDRAWIAM<
    Mirek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1