  • Data: 2004-06-07 20:11:35
    Temat: Re: ogrodzenie działki
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > linka do strony gdzie mogę znaleźć bardziej szczegółowe informacje
    > na ten temat, tj. ogrodzenia.

    to jest linka http://tinyurl.com/3xe4m do wyroku TK w sprawie ogrodzen.
    znajdziesz tam odnosniki do innych ustaw, rozporzadzen i wyrokow, ktore
    moze Ci pomoga, a ktore pewnie znajdziesz tu http://tinyurl.com/3yzot

    podobno gdzies w muratorze pisali, ze podobno trzeba sie przesunac 30cm
    w swoja strone, kiedy sasiad sie nie zgadza na ogrodzenie w granicy.
    on tez bedzie musial sie cofnac 30cm jak bedzie chcial postawic plot.
    a to wszystko dlatego aby moc konserwowac ogrodzenie i potrzebny jest
    wolny pas do przejscia/dojscia do drugiej strony ogrodzenia.
    tak podobno jest ale ja nie znam przepisu.

    generalnie spory miedzysasiedzkie regulowane sa prawem cywilnym i tam
    mozesz przeczytac, ze korzystajac ze swojego prawa nie mozesz naruszac
    praw innych.
    pozdr.
    marcin