  • Data: 2008-12-17 21:12:40
    Temat: Re: ograniczenie wolnosci
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > "kuba" <j...@g...com> wrote
    >
    > A czemu? Tak ogólnie jest to możliwe. Nie mówię, że tu akurat popełnili, bo
    > jak sądze podstawy choć błędne były. Raczej zaniechano udokumentowanie tego.

    Za niedopełnienie obowiązku sporządzenia protokołu to ew. nadużycie
    uprawnień. Jak miałem praktykę w sądzie karnym, to była taka sprawa,
    aczkolwiek sąd umorzył ze względu na znikomą szkodliwość społeczną. A
    zawiadomienie do popełnieniu przestępstwa pozbawienia wolności - nie,
    dlatego, że będzie kontratyp. Przecież działalni w ramach uprawnień,
    tylko zaszła pomyłka :)

    --
    pozdrawiam
    kuba