  • Data: 2008-12-17 19:50:29
    Temat: Re: ograniczenie wolnosci
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > grozba czego?

    grozba ich uzycia. "Siadaj na lawce i czekaj jak mowilam, jestes do mojej
    dyspozycji i masz siedziec cicho bo zaloze kajdanki i bedziesz cienko
    piszczal".

    Zatrzymany: "Albo jestem zatrzymany albo wychodze sila". "Nie wychodzisz,
    nie jestes zatrzymany tylko jestes do mojej dyspozycji, siedz cicho".

    Zatrzymany: "prosze o rozmowe z dyzurnym badz komendantem. Prosze powiadomic
    mojego adwokata i najblizsza rodzine, ze tu jestem", odp: "siedz cicho i
    czekaj jak kaze, juz mowilam, ze nie jestes zatrzymany wiec nikogo nie
    powiadamiamy"

    i tak przez 3h.

    chodzilo mi o to czy na to przysluguje zazalenie jak na zatrzymanie. Ale jak
    nie to trudno.

    Icek