    From: "Beniamin" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Date: Sun, 06 Feb 2005 23:25:26 GMT

    > alimentów i współuczestniczeniem w opiece nad dziećmi ?.

    Nie wiem po co taki osobisty atak. Prosisz o radę to jej udzielam zgodnie ze
    swoją wiedzą i doświadczeniem wyłącznie na podstawie tych kilku zdań, które
    napisałaś. Nie oceniam, nie krytykuję.

    > Nie mam z czego
    > zapłacić 1/2 opiekunki.Pracuję ale mam na utrzymaniu 2 dzieci i
    > terapeutyczne
    > psa i kota ze wskazania psychologa. Mam serdecznie dość lat udręki z
    > chorobami
    > órki i z tatusiem psychopatą , którt płaci i wymaga a to przecież nie slep
    > tylko życie i niepełnosprawne dziecko bez przyszłości.

    Nie zazdroszczę Ci kłopotów i trudności. Jednak to Ty sama wybierałaś sobie
    męża. Czasem podejmujemy błędne decyzje, które ważą na całym życiu, mimo to
    przyjmujemy konsekwencje tych wyborów i żyjemy dalej, co by nam los nie
    przyniósł.

    > Myślę , że to forum
    > jest raczej okupowane przez osoby nieżyczliwe i pozbawione empatii.

    Jeśli szukasz pocieszenia i wsparcia to chyba faktycznie źle trafiłaś. Radę
    otrzymałaś, a że jest niezgodna z Twoimi wyobrażeniami - to atakujesz.

    > Tatuś płaci bo zarabia miesięcznie tyle co pewnie TY i ja przez rok razem
    > wzięci.

    Nie interesuje mnie to, to są jego pieniądze.

    > A między mną i byłym mężem jest i tak III wojna światowa bo śmiem
    > upominać się o prawa córki do godnego jej traktowania.I tym razem nie
    > odpuszczę.

    Ja nie radzę odpuszczać dopominania się o prawo córki do godnego życia.
    Radzę nie wytaczać w tym celu dział typu ograniczenie praw rodzicielskich,
    bo skutek dla Was może być odwrotny do zamierzonego. Zwłaszcza, że z Twojego
    opisu nie wynika, żeby były do tego jakiekolwiek prawne podstawy.

    Pozdrawiam,
    Beniamin