  • Data: 2005-02-07 20:24:35
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maverick31 wrote:

    > Slusznie...mnie zignoruj.
    Twój pierwszy post był poniżej krytyki - czego się spodziewałeś?
    > Prawa ojca tez zignoruj a na deser dostaniesz
    Po co identyfikujesz się z facetem, który z dziećmi spotyka się tylko od
    wielkiego dzwonu, kiedy już nie da się wykręcić?
    Z facetem, który odmówił zabierania dziecka na week-end chociaż raz w
    miesiącu? Który w ogóle nigdzie go nie zabiera?

    Jeśli masz własny problem, to on nie ma związku z problemem Marty. Chyba
    potrafisz zapanować nad efektem przeniesienia.
    Tak czy inaczej bezmyślne krytykowanie kobiety, która ma naprawdę ciężki
    los nie ma sensu.
    > No ale solidarnosc tzw.jajnikow jak widac
    Głupi argument. Szczególnie, że to Ty najwyraźniej identyfikujesz się z
    kimkolwiek byle tylko był facetem. Ja pomagam ludziom niezależnie od
    płci. I w takich sprawach zawsze przyjmuję, że najważniejsze jest dobro
    dziecka.
    --
    MArta
    m...@N...pl