    From: "Marta Kaprzyk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Date: Sun, 6 Feb 2005 18:56:42 +0000 (UTC)

    Beniamin <b...@c...pl> napisał(a):

    > On płaci to on wybiera. Zwłaszcza, że za opiekunkę płaci niemało i (jeśli
    > dobrze rozumiem) poza alimentami. Możesz zaproponować płacenie pół na pół i
    > wspólne wybranie opiekunki.
    >
    > Ograniczenie praw rodzicielskich spowoduje walkę i na pewno niechęć do
    > płacenia czegokolwiek poza wyznaczonymi alimentami, a tych sąd nie
    podniesie
    > na tyle, żeby zrekompensować stratę 1200 zł za opiekunkę. Z drugiej strony
    > nie wierzę, że sąd ograniczy prawa rodzicielskie ojcu, który płaci
    > regularnie alimenty, dodatkowo płaci za opiekunkę oraz jest w częstym
> [...]
    alimentów i współuczestniczeniem w opiece nad dziećmi ?.Nie mam z czego
    zapłacić 1/2 opiekunki.Pracuję ale mam na utrzymaniu 2 dzieci i terapeutyczne
    psa i kota ze wskazania psychologa.Mam serdecznie dość lat udręki z chorobami
    órki i z tatusiem psychopatą , którt płaci i wymaga a to przecież nie slep
    tylko życie i niepełnosprawne dziecko bez przyszłości.Myślę , że to forum
    jest raczej okupowane przez osoby nieżyczliwe i pozbawione empatii.
    Tatuś płaci bo zarabia miesięcznie tyle co pewnie TY i ja przez rok razem
    wzięci.A między mną i byłym mężem jest i tak III wojna światowa bo śmiem
    upominać się o prawa córki do godnego jej traktowania.I tym razem nie
    odpuszczę.
    Za życzliwe rady w stylu Beniamina z góry , dziękuję.Wolę zimne milczenie.