    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Date: Sun, 06 Feb 2005 00:58:55 +0100

    Marta wrote:
    > Nie wiem jak się za to zabrać, jak udowodnić , że nie widuje się
    > z córką,nie interesuje sie jej zdrowiem, rozwojem, potrzebami.Właściwie nie
    > mam świadków bo nie mam rodziny poza dziećmi.Dzieci widują się dośc często z
    > jego rodzicami bo to jedyna poza mną ich rodzina. Ale dziadkowie nigdy nie
    > będą świadczyć przeciw swojemu synowi. Nie chciałabym brać na świadka syna bo
    > miałby u ojca całkowicie "przechlapane" .Jak i jakie zebrać dowody?

    Zacznij nagrywać rozmowy - skoro lubi dzwonić i dręczyć dzieci,
    zbierzesz niezły materiał. Skoro chcesz ograniczyć jego prawa wobec
    córki, to możesz wykorzystywać jego rozmowy z córką.

    Brak odpowiedzi może wynikać z tego, że nie napisałaś dokładnie, o co Ci
    chodzi. Masz ograniczyć jego prawa, bo lekarz Ci zasugerował. To mało.
    Jeśli sama widziałabyś jakiś problem i chciała go rozwiązać, pewnie
    więcej osób by odpowiedziało.

    A tak przy okazji - kiedy ostatnio wnioskowałaś o podwyższenie alimentów
    na córkę? Przecież dziecko rośnie, jego potrzeby też rosną - szczególnie
    jeśli jest niepełnosprawne.

    Tak czy inaczej te nagrania będą Ci jeszcze potrzebne i po prostu musisz
    je zebrać.
    --
    MArta
    m...@N...pl