  • Data: 2004-08-20 20:30:56
    Temat: Re: ogolnie- walka ze sklepem pod oknami
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1/.chce zablokowac po to zeby gosciu nie uciekl

    ale skad on ma kurwa uciekac, z terenu prywatnego? Ludzie, gdyby on wszedl
    na jego teren (tego sasiada) o co innego.
    Zatrzymac mozna (z tego co mowiliscie przy kanarach) kiedy jest popelnione
    przestepstwo i zeby sprawca nie uciekl,
    widzisz tu jakies przestepstwo? Ja sie jakos dopatrzyc nie moge.

    > 2. w jakim normalnym kraju jest taka akcja ze o takiej godzine jest
    dostawa
    > pod oknami ludzi

    w tym momencie nie ma to nic do rzeczy.

    BTW gazety woza kolo 4, zdarza sie ze ludzie miszkaja przy skrzynkach z
    prasa i co wtedy?

    > 3. wystarczy miec 2-ch swiadkow i mozna zlozyc zeznania na policji, albo
    > strazy- jest mandat, albo wniosek do sadu g.
    > inna sprawa ze o 6:01 moze zaczac sie jazda

    no to co inego, niech zrobi, nagra nie wiem co, ale nie blokuje

    > 4. jakby kierowca uzyl rąk - to juz pozamiatane w ogole

    Skoro ktos kogos bezprawnie sila zatrzymuje to chyba mozesz sie bronic..

    P.