    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ogloszenie o sprzedazy dlugu
    Date: Fri, 28 Dec 2012 00:41:41 +0100

    W dniu 2012-12-28 00:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie chodzi mi o KRD. Tego nie zaryzykowali.
    >
    > Tylko o internetowe ogłoszenia.

    To tym bardziej niebezpieczne.

    Zobacz na swój przypadek - przecież obydwaj wiemy, że żadnego roszczenia
    nie masz, tylko chcesz w ten sposób usprawiedliwić swoje ogłoszenie.

    Odpowiednie powództwo poszkodowanego i przegrywasz.

    Możemy jednak poteoretyzować, że istnieje szansa, że dłużnik jest Ci coś
    winien. Mimo wszystko wówczas uznałbym, że ogłaszanie długu przed
    czasem, jak zostałby stwierdzony wyrokiem, to działanie na szkodę firmy.
    Konkretnie roszczenie 'urzeczywistniło się" z odpowiednim wyrokiem sądu.

    --
    Liwiusz