  • Data: 2003-11-21 16:04:56
    Temat: Re: oem od innej strony
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-21 09:12, Andrzej_K. wrote:
    > Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:bpkh0v$mlf$1@inews.gazeta.pl

    > To jest zależne gdzie dokonujesz zakupu. Jeśli
    > w jakimś hiper_super markiecie to komputer
    > z zasady jest z zainstalowanym systemem,

    Na poczatku roku w Geancie były komputery bez systemu - miały fajne ceny
    - po zapoznaniu sie z bebechami byłem mile zaskoczony, były robione
    przez JTT (Adax) na niezłych klockach przy cenie za jaka oferowano.
    Dla kogos, kto ma system, np. starszy/box/Linux taka propozycja była
    całkiem fajna.
    Ciekawie rozwiązane są notebooki IBM (przynajmniej kiedys tak było) - na
    dysku instalacyjnym był obraz tego, co ma się zainstalować (skrojony dla
    danego modelu) i zainstalowanie takiego Win na czym innym nie było
    możliwe. Takie zabezpieczenie - "dedykowaniy" soft dużo lepiej
    zabezpiecza interesy producenta niż magiczne naklejki.

    Pzdr: Catbert