  • Data: 2003-11-21 16:09:27
    Temat: Re: oem od innej strony
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    YaNkEs_69 rzecze:
    > Bueheheheheheheheh ....
    > Chyba sobie czlowieku zartujesz . I teraz ludzie to czytaja i potem sie nie
    > daj boze do tego ustosunkuja i beda mieli problemy.

    Jakie człowieku problemy?
    Prawo stanowi u nas Sejm, a nie M$ czy inny taki i prawo jest u nas jednoznaczne,
    M$ po wprowadzeniu egzemplarza programu do obrotu NIE MA prawa do dalszej kontroli
    tego obrotu poza najmem i dzierżawą.

    A to, że robi ludziom wodę z mózgu na szkoleniach i w swoich materiałach
    reklamowych to już bezczelne oszustwo. Ciekaw jestem kto w końcu dobierze im się
    do dupy.

    pozdrawiam
    Arek

    --