  • Data: 2003-11-21 07:43:15
    Temat: Re: oem od innej strony
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> wrote in message
    news:bpkips.3m4.1@p.i.k.i...

    > Był okres kiedy się coś komuś... i można było
    > kupić Windows w wersji OEM "do" np. twardego
    > dysku. Krótki okres czasu można było nawet z
    > myszką go kupić, ale Microsoft to szybciutko
    > "naprostował".

    I wtedy wlasnie zrodzilo sie wiele niejasnosci jak to uzywac.
    Od kwietnia, jak mnie pamiec nie myli, problemu juz nie ma.
    Windows ma byc zainstalowany (na nazwijmy to preinstalowany, bo ta instalcja
    dokonczy sie przy pierwszym uruchomieniu komputera) i ma miec nalepke i
    dopiero wtedy tą kombinacje mozna sprzedac.