  • 1. Data: 2008-04-19 07:22:49
    Temat: Re: odziez robocza a odejscie z pracy?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 19 Apr 2008 09:00:02 +0200, to?di napisał(a):

    > czy w zwiazku z rozwiazaniem umowy / odejsciem z pracy istnieje
    > koniecznosc zdania odziezy roboczej, czy jest ona wlasnoscia pracownika?

    Istnieje taka konieczność.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 2. Data: 2008-04-19 20:05:18
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Istnieje taka konieczność.

    Ale to już chyba zależy od zakładu pracy. W porządnych firmach ta zdana
    odzież do niczego się nie przyda, bo używanej nikomu nie dadzą... Ja będąc
    pod koniec okresu wypowiedzenia w zeszłym roku dostawałem odzież która mi
    przysługuje, zwrot nie był konieczny...

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2008-04-19 20:36:53
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 19 Apr 2008 21:05:18 +0100, Przemek Lipski napisał(a):

    > Ale to ju? chyba zale?y od zak?adu pracy. W porz?dnych firmach ta zdana
    > odzie? do niczego sie nie przyda, bo u?ywanej nikomu nie dadz?... Ja
    > bed?c pod koniec okresu wypowiedzenia w zesz?ym roku dostawa?em odzie?
    > która mi przys?uguje, zwrot nie by? konieczny...

    Dobra wola pracodawcy.
    I prosze, ustaw sobie czytnik -- kodowanie.