  • 1. Data: 2005-10-04 10:15:14
    Temat: odszkodowanie za przewlekłość postępowania
    Od: andrzej<m...@p...pl>

    Mam postanowienie Sadu o stwierdzeniu przwlekłosci w sprawie. chcę wystapić o
    odszkodowanie z tego tytułu. Kogo mam pozwać? Skarb państawa - ale kogo ?
    Prezesa Sadu? Sąd jak taki ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-04 15:15:55
    Temat: Re: odszkodowanie za przewlekłość postępowania
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    andrzej napisał(a):
    > Mam postanowienie Sadu o stwierdzeniu przwlekłosci w sprawie. chcę wystapić o
    > odszkodowanie z tego tytułu. Kogo mam pozwać? Skarb państawa - ale kogo ?
    > Prezesa Sadu? Sąd jak taki ?

    a jaką szkodę poniosłeś?

    KG

  • 3. Data: 2005-10-04 16:54:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 04 Oct 2005 17:15:55 +0200, kam napisał(a):

    > a jaką szkodę poniosłeś?

    Ustawa nie wymaga poniesienia szkody, wystarczy sam fakt opieszałości sądu.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 4. Data: 2005-10-04 16:57:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Ustawa nie wymaga poniesienia szkody, wystarczy sam fakt opieszałości sądu.

    Tak ci się tylko wydaje (art. 15).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-10-04 17:05:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Tak ci się tylko wydaje (art. 15).

    Dla jasności - art. 12 ust. 4 dotyczy postępowania o stwierdzenie
    przewlekłości, a nie do odrębnego postępowania - tak jak tutaj.

  • 6. Data: 2005-10-04 20:55:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Olgierd napisał(a):
    > Ustawa nie wymaga poniesienia szkody, wystarczy sam fakt opieszałości sądu.

    Skoro ma orzeczenie o przewlekłości, to znaczy że z możliwości
    przewidzianej ustawą skorzystał, więc należy przypuszczać, że chodzi o
    odszkodowanie na zasadach ogólnych.

    KG

  • 7. Data: 2005-10-04 21:01:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 04 Oct 2005 19:05:12 +0200, Johnson napisał(a):

    > Dla jasności - art. 12 ust. 4 dotyczy postępowania o stwierdzenie
    > przewlekłości, a nie do odrębnego postępowania - tak jak tutaj.

    Hmm będę musiał jutro rzucić okiem w tekst - coś musiało mi się pokiełbasić
    ;-)