    From: "s2d" <...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie z Warty
    Date: Wed, 16 Mar 2005 09:57:38 +0100

    Aha, i z tego co wiem to jest jeszcze takie dodatkowe ubezpieczenie co
    powoduje ze to ubezpieczyciel pokrywa te koszty amortyzacji, to przy
    samochodach nie starszych niz 4 lata. Masz takie ubezpieczenie? Pewnie nie,
    ja tez nie mialem i przy regulowaniu szkody mi dopiero wyjasnili. Apropo to
    hestia tez tak robi czyli to raczej normalne. Dobrze ze nie uslyszales od
    nich magicznego slowa "szkoda calkowita" bo moglbys sie dopiero zdziwic.

    pozdr

    s2m