    From: "Magda" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie z Warty
    Date: Wed, 16 Jun 2004 13:30:57 +0200

    > Jesli ktos zna sie na tych sprawach prosze o pomoc.
    >
    > Dominik
    Witam,
    ja się nie znam na tych sprawach, ale przewiozła mnie Warta na
    odszkodowaniu,
    sytuacja identyczna, sprawca podpisał oświadczenie, sami zrobiliśmy zdjęcia,
    potem kretyn z warty, też pomniejszali wartość części,
    przysłali całą zakichaną wycenę, a na koniec powiedzieli, że nie wypłacą bo
    upłynęło za dużo czasu od zdarzenia do zgłoszenia, ale jak wydreptywaliśmy
    ścieżkę do siedziby to jakoś nigdy nie mogliśmy tego wniosku złożyć, bo albo
    nie było osoby zajmującej się likwidacją takich szkód, kilka razy byliśmy w
    sobotę, bo mąż pracuje poza miejscem zamieszkania i nie zawsze może wziąć
    wolne, a ja nie mogłam złożyć bo nie mój samochód . Wymyślali tak, że ja
    odpuściłam, ale mamy jeszcze czas na złożenie sprawy w sądzie i tak też
    uczynimy.

    Powodzenia i wytrwałości

    Magda