    From: "agevinu" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie - wycena szkód
    Date: Thu, 21 Jul 2005 23:35:46 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@nat.hobnet.pl

    > Ale z czym sie nie zgadzasz?
    > Z tym ze koszt naprawy jest ekonomicznie nieuzasadniony, czy z za mala
    > wartościa wyjsciowa roweru?

    Dokładnie to oni piszą, że naprawa stanowi nadmierny koszt. Co to znaczy
    nadmierny koszt i jak to sie ocenia czy jest on nadmierny czy nie? Czy to
    wynika z tego, ze ten koszt naprawy jest wyzszy od wartosci roweru?

    Oczywiscie ze jestem w stanie udowodnić ze rower przed wypadkiem był wart
    wiecej niz 700 zł ale z tego wprost bedzie wynikac ze po wypadku tez byl
    wiecej wart niz 100 zł. Tylko to trochę nie o to chodzi.

    Generalnie chodzi o to ze zeby miec teraz sprawny rower to bede musial wydac
    wiecej niz te 600 zł. To chyba wynika ze oni obliczja koszt czesci
    uwzgledniajac amortyzacje. Czy tak to musi być?

    pzdr
    agevinu