  • 1. Data: 2003-02-15 13:22:58
    Temat: odszkodowanie od zarządu dróg za złamaną nog
    Od: "pg" <p...@p...onet.pl>

    2 dni temu, na przejściu dla pieszych (tzw. zebra) -sic! na idealnie
    gładkiej warstwie lodu poślizgnąłem się i złamałem nogę. Oczywiście ból,
    gips na 6 tyg. utrudnienie w ogólnym funkcjonowaniu.
    Chciałbym wystąpić do zarządcy drogi, czyli do warszawskiego Zarządu Dróg i
    Mostów ( ulica była publiczna i miejska) o odszkodowanie za ból i straty
    moralne oraz poniesione koszty ( taksówki itp.).
    Jak to przeprowadzić najmniejszym nakładem sił i kosztów ( bo rzeczywiście
    trudno mi się poruszać;-gips od stopy do pachwiny)
    pozdr
    PG

  • 2. Data: 2003-02-15 15:18:57
    Temat: Re: odszkodowanie od zarządu dróg za złamaną nog
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    pg wrote:
> [...]
    > Jak to przeprowadzić najmniejszym nakładem sił i kosztów ( bo rzeczywiście
    > trudno mi się poruszać;-gips od stopy do pachwiny)

    Wysłać żądanie odszkodowania do ZDMu?
    A może zadzwonić i dowiedzieć się jak wygląda procedura?

    KG

  • 3. Data: 2003-02-17 19:21:21
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Sat, 15 Feb 2003 16:18:57 +0100, Kamil Golaszewski
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Wysłać żądanie odszkodowania do ZDMu?
    >A może zadzwonić i dowiedzieć się jak wygląda procedura?

    Powiem ci za ja np. probowalem.

    Napisali, ze moge wytoczyc proces cywilny, przypomnieli,
    ze udowodnienie zwiazku przyczynowo-skutokowego
    spoczywa na mnie.