  • Data: 2009-10-07 20:18:42
    Temat: Re: odstępne (?) - umowa o kredyt
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chmiel" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    news:ha491h$ar9$1@node1.news.atman.pl...

    > - podpisanie umowy
    > - uruchomienie kredytu w ciągu kilku godzin (od 11:00 umowa do 17 kasa na
    > rachunku)
    > - odstąpienie od kredytu w ciągu 10 dni pod warunkiem zwrotu całej kasy
    > jaką dostało się na rachunek.

    ale nie sprecyzowałeś - 10 dni liczone d czego

    - u mnie, podpisanie umowy to jeszcze nie wszystko - bo warunki z umowy na
    uruchomienie (wpłacenie) nie są (tzn nie muszą być) spełnione w tej samej
    chwli (dokumenty wszystkie ...), a na przykład mogą dopiero w ciągu dni iluś
    (de facto to o ile źle nie interpretuję - w tym sczególnym przypadku jaki ja
    tu mam to 45 dni!)

    jakoś mi się więc wydaje, że odstapienie może być liczone tylko od
    podpisania (?).... inaczej odstepowałabym od umowy po 2 miechach od
    podpisania - czy to możliwe wg. Was?