  • Data: 2009-10-02 14:22:52
    Temat: Re: odstępne (?) - umowa o kredyt
    Od: kuba <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    yapann pisze:
    > Użytkownik "kuba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a czemu niby bank miały takie coś mi dostarczać ..
    > W przypadku innych sytuacji, które znam, kiedy takie prawo przysuguje,
    > druga strona nigdy czegos takiego nie dostarczała.

    W przypadku udzielania kredytu konsumenckiego (albo innych umów z
    bankami, ja ostatnio zakładałem konto przez internet i mi załączyli),
    niedostarczenie takiego oświadczenia wiąże się z negatywnymi skutkami
    dla banku.
    Stąd wniosek, że jeżeli nie dostarczyli, to pewnie takiego prawo ci nie
    przysługuje.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl