eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › odstąpienie od umowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2012-01-31 22:58:19
    Temat: odstąpienie od umowy
    Od: Majka <m...@w...pl>

    19 stycznia zawarłam umowę z bankiem /BOŚ/, a teraz chcę zrezygnować z
    usług tego banku, bo nie wszystko co interesuje klienta jest zapisane w
    umowie. Nie jest zapisane na przykład jak wygląda strona internetowa i
    infolinia itp.
    Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy, ale nie wiem czy bank
    może mnie za to ukarać oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.
    Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?
    Bardzo proszę o informacje.
    Majka


  • 2. Data: 2012-02-01 07:09:59
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    > Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy, ale nie wiem czy bank

    jaki masz abonament?

    Ania



  • 3. Data: 2012-02-01 10:10:24
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-31 23:58:19 +0100, Majka <m...@w...pl> said:

    > 19 stycznia zawarłam umowę z bankiem

    Brawo! Cieszą ludzie świdomie podpisujące podtykane im papiery!

    > /BOŚ/, a teraz chcę zrezygnować z usług tego banku, bo nie wszystko co
    > interesuje klienta jest zapisane w umowie.

    Coś tu nie gra - skoro nie ma w umowie interesujących cię rzeczy, to
    jej nie podpisałeś, a jeśli podpisałaś, to znaczy, że....
    ;>>>


    > Nie jest zapisane na przykład jak wygląda strona internetowa

    Dzisiaj ma zielono-szaro-białe barwy, ale po fuzji z nieznanym jeszcze
    bankiem może być czerwono-biało-szara.


    > i infolinia

    Pomieszczenie ma jasne ściany, a cała przestrzeń jest podzielona na
    boksy, w których siedzą pracownicy ze słuchawkami telefonów na uszach.


    >
    > Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy

    I chwała niebiosom!

    > , ale nie wiem czy bank może mnie za to ukarać

    To znaczy przerwałaś czytanie po znalezieniu "może odstąpić od umowy w
    ciągu 14 dni"?
    I nic cię nie zainteresowało z dalszej treści?


    > oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.

    Świetnie!


    > Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?

    Przeczytaj ten dokument do końca...

    --
    Bydlę


  • 4. Data: 2012-02-01 15:52:46
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: Majka <m...@w...pl>

    W dniu 2012-02-01 11:10, Bydlę pisze:
    > On 2012-01-31 23:58:19 +0100, Majka <m...@w...pl> said:
    >
    >> 19 stycznia zawarłam umowę z bankiem
    >
    > Brawo! Cieszą ludzie świdomie podpisujące podtykane im papiery!
    >
    >> /BOŚ/, a teraz chcę zrezygnować z usług tego banku, bo nie wszystko co
    >> interesuje klienta jest zapisane w umowie.
    >
    > Coś tu nie gra - skoro nie ma w umowie interesujących cię rzeczy, to jej
    > nie podpisałeś, a jeśli podpisałaś, to znaczy, że....
    > ;>>>
    >
    >
    >> Nie jest zapisane na przykład jak wygląda strona internetowa
    >
    > Dzisiaj ma zielono-szaro-białe barwy, ale po fuzji z nieznanym jeszcze
    > bankiem może być czerwono-biało-szara.
    >
    >
    >> i infolinia
    >
    > Pomieszczenie ma jasne ściany, a cała przestrzeń jest podzielona na
    > boksy, w których siedzą pracownicy ze słuchawkami telefonów na uszach.
    >
    >
    >>
    >> Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy
    >
    > I chwała niebiosom!
    >
    >> , ale nie wiem czy bank może mnie za to ukarać
    >
    > To znaczy przerwałaś czytanie po znalezieniu "może odstąpić od umowy w
    > ciągu 14 dni"?
    > I nic cię nie zainteresowało z dalszej treści?
    >
    >
    >> oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.
    >
    > Świetnie!
    >
    >
    >> Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?
    >
    > Przeczytaj ten dokument do końca...
    >
    Nie o kolor strony chodzi tylko, że bank reklamuje się, że jako
    jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się kończy. Reklama owszem jest
    do powiększenia, ale po zalogowaniu się wszystko jest nienaturalnie
    dosłownie maciupkie i tak blade, że dla osób dobrze widzących jest też
    ledwie nieczytelne. Do tego układ informacji jest dosłownie nie do
    przyjęcia,. bo nie wiadomo, czy przelew już poszedł, czy jest w środkach
    zablokowanych, bo takiej informacji nie ma. Do tego niespójność
    komunikatów raz jest kod /sms /a przy logowaniu klucz. Trzeba się
    domyślać, że znaczy to samo. Zamiast akceptuj to podpisz. Oczywiście, że
    poradziłam sobie z tym ale nie wiem ile jeszcze i jak niebezpiecznych
    kruczków można by jeszcze by było znależć. Sprawy dotyczące banku,
    rachunku powinny być przejrzyste, czytelne, co świadczy o szacunku dla
    klienta.
    A co do doczytania, to nawet nie rozpoczęłam, bo nigdzie w dokumentach
    bankowych o tym nie pisze.
    No i na koniec informuję, że konto mam już zamknięte po uwzględnieniu
    "oświadczenia posiadacza rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego o
    odstąpieniu od umowy" /wypełniłam taki ich druk/. Nie pobrano żadnych
    opłat z tego tytułu, nie robiono też żadnych kłopotów.
    Pozdrawiam Majka


  • 5. Data: 2012-02-01 16:25:37
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/1/2012 9:52 AM, Majka wrote:
    > bank reklamuje się, że jako jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się
    > kończy.


    przeglądarki zwykle maja dobrze zrobiony zoom.


  • 6. Data: 2012-02-01 18:09:00
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:jgbp21$rna$3@inews.gazeta.pl...
    > On 2/1/2012 9:52 AM, Majka wrote:
    >> bank reklamuje się, że jako jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się
    >> kończy.
    > przeglądarki zwykle maja dobrze zrobiony zoom.

    Nie za dużo wyciąłeś czy aby?

    Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jgbn4a$pao$1@news.task.gda.pl...
    > Nie o kolor strony chodzi tylko, że bank reklamuje się, że jako
    > jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się kończy. Reklama owszem jest
    > do powiększenia, ale po zalogowaniu się wszystko jest nienaturalnie
    > dosłownie maciupkie i tak blade, że dla osób dobrze widzących jest też
    > ledwie nieczytelne.

    Czy przeglądarki mają opcję przerobienia tekstu "bladego"
    na bardziej kontrastowy?

    --
    Pozdrawiam

    Piotr


  • 7. Data: 2012-02-01 21:10:18
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> wrote in message
    news:jgbv42$f02$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > news:jgbp21$rna$3@inews.gazeta.pl...
    >> On 2/1/2012 9:52 AM, Majka wrote:
    >>> bank reklamuje się, że jako jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się
    >>> kończy.
    >> przeglądarki zwykle maja dobrze zrobiony zoom.
    > Nie za dużo wyciąłeś czy aby?
    > Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:jgbn4a$pao$1@news.task.gda.pl...
    >> Nie o kolor strony chodzi tylko, że bank reklamuje się, że jako
    >> jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się kończy. Reklama owszem jest
    >> do powiększenia, ale po zalogowaniu się wszystko jest nienaturalnie
    >> dosłownie maciupkie i tak blade, że dla osób dobrze widzących jest też
    >> ledwie nieczytelne.
    > Czy przeglądarki mają opcję przerobienia tekstu "bladego"
    > na bardziej kontrastowy?

    zazwyczaj mozna zignorowac kolory strony i ustawic co sie chce

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1