    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odśnieżanie przed posesją
    Date: Mon, 4 Jan 2010 14:08:38 +0100

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hhrco7$2bk$1@node1.news.atman.pl...

    > Jak w tamtym roku zgłosiłam straży miejskiej, że chodniki przy ul.
    > Bonifacego są oblodzone, nawet piaskiem nie posypane przy willach, a ja
    > szłam do matki trzymając się parkanów od tych willi, to na drugi dzień
    > już ładnie wszystkie chodniczki były dla mnie przyszykowane! Już nie
    > pytałam się nawet jakie mandaciki SM wlepiła tym pasożytom. Jakby ktoś
    > pod ich domem złamał sobie nogę to musieliby pokrywać odszkodowanie za
    > wypadek.

    Sama jesteś pasożytem, jest to typowo komunistyczny zapis, robiący z ludzi
    niewolników własnej posesji. Bo jak tu np. zimą na wczasy, czy do rodziny
    pojechać? Opłacać pracownika odśnieżającego publiczne drogi?

    Jeśli gmina zbiera podatki od obywateli, to niech dogląda chodników. A tak
    jak jest obecnie (że istnienie 20 cm trawniczka decyduje o tym kto musi
    odśnieżać, a kto nie musi) stanowi jawną niesprawiedliwość, tym bardziej, że
    ci odśnieżający ulg podatkowych z tego powodu nie mają.

    BTW. mieszkam w bloku i temat ten mnie bezpośrednio nie dotyczy, ale
    rozumiem, że ktoś może nie mieć ochoty odśnieżać gminnej drogi i chodnika,
    płacąc takie same podatki jak ci, którzy tego robić nie muszą, a z tej samej
    drogi korzystają.