    From: "kizzi" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odsetki raz jeszcze
    Date: Thu, 11 Sep 2003 20:34:21 +0200

    > IMHO - od "dnia wymagalności" !
    pisząc dzień wymagalności faktury miałam na mysli dzień płatności, faktura
    była wysawiona na termin przykładowo 30 dniowy (np. 10.000, zł), czyli
    powiedzmy 30 czerwca br, korekta wysawiona była 10 lipca, (faktura zaś 1
    czerwca), klient płacił kilku "ratami" 30 czerwca 2.000, zł; 15 czerwca 2000
    zł; itd. i teraz chcąc obliczyć odsetki pownnam stopniowo zmiejszać tę kwotę
    o "raty" (tak sądzę przynajmniej) więc problem mój powstał jedynie przy
    tym, jak uznać korektę?? czy od początku naliczania ją ująć czy w dniu
    wystawienia, (słuszne i logiczne wydaje mi sie, że traktowac jakby była
    wystawiona w dniu wystawienia faktury)

    dzięki
    kiz