    From: JS <t...@o...pl>
    Subject: Re: odsetki karne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 28 May 2007 18:56:20 +0200

    PN dnia poniedziałek, 28 maja 2007 18:41 napisał:

    > Użytkownik "JS" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    >
    > Ja tak naprawdę nie mam żadnej propozycji jak to interpretować - wg.
    > mnie jest to zapis bez sensu bo nic nie wnosi.

    > To wiem, chodziło mi wyłącznie o co określa ten 31 maja?
    >
    > Może, że do 31.05. mają mi wypłacić odsetki? (nie zapowiada się nawet
    > zebym mieszkanie do tego terminu odebral)
    > Czy może ze jak spoźnienie jest mniejsze niż do 31 maja to płacą a
    > przekroczą termin 31. maja to nic nie płacą?
    >
    > Jacek
    > Wygląda na to że "poślizgnąć" się mogli do 31 maja tego roku. Jak do tej
    > daty nie dostaniesz mieszkania to od tej daty naliczane są te odsetki.

    Chyba raczej nie bardzo, bo wtedy to powinno brzmieć:
    "W przypadku zwłoki Sprzedającego w wydaniu Kupującemu lokalu, w terminie
    PRZEKRACZAJĄCYM DZIEŃ 31 maja 2007, Sprzedający zapłaci Kupującemu kary
    umowne..."

    > Zrób wszystkim przyjemność i nie szatkuj cytatów z umów, będzie łatwiej o
    > interpretacje. I zakładam, że wszystkie przecinki podałes tak jak są w
    > umowie.

    Ciężko jest przeklepać parę paragrafów, bo umowy nie mam w elektronicznej
    wersji.
    Przecinki są tam gdzie podałem, zwłaszcza te dwa:
    "...wydaniu Kupującemu lokalu, w terminie do dnia 31 maja 2007, Sprzedający
    zapłaci..."

    --
    JS