    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 4 Dec 2011 16:14:25 +0100

    Dnia 28 Nov 2011 01:55:12 GMT, to napisał(a):

    > Wyobraź sobie,
    > ze idziesz do sklepu kupić buty, a tu jakiś obcy gość zaczepia Cię i
    > pokazuje Ci swojego starego, zużytego, poprzecieranego buta i płacze, że
    > sprzedawca nie zwrócił mu za rozklejoną podeszwę. Uznałbyś go za
    > normalnego?

    Nie, ale ja skrzywiony jestem, bo występowałem też kiedyś z drugiej strony
    lady i pajaców mających pretensje o wszystko widziałem zbyt wielu. Zresztą,
    nawet dziś na jednym forum czytałem opowiastkę gościa zdziwionego faktem,
    że producent telefonu odrzucił jego roszczenia gwarancyjne. Pacjent telefon
    odporny na zachlapania (IP4) wrzucił świadomie do wody (telefon musiałby
    mieć IP7, by to przeżyć).

    AK