  • Data: 2006-08-22 07:45:13
    Temat: Re: odpowiedzialność za szkody a zakup mieszkania
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam więc pytanie - czy owa pani ma rację i co ja mogę zrobić, żeby ten
    > horror w końcu się skończył.

    Na ile się znam na hydraulice to:

    1) Możecie mieć zbyt duże ciśnienie wody - potrzebny jest reduktor na pionie
    / przyłączu (a jeszcze lepiej, choć drożej indywidualne dla lokali na
    wodomierzach) - wówczas to zdecydowanie "nie jej wina"
    2) W jej kuchni są zainstalowane tandetne, chińskie baterie z kibelmarketu
    za 50 PLN.

    Przypadek wpływu złego wykonania instalacji na jej "granie" jest nieczęsty