  • 1. Data: 2012-01-25 08:33:35
    Temat: odpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Nie mnie to dotyczy (od koszmaru DG w Polsce trzymam się z daleka ;) ),
    ale kogoś znajomego - sąd go wzywa za pośrednictwem policji na złożenie
    zeznań za nieskładanie corocznych sprawozdań spółki... przy czym w
    wypisie z KRS sąd sam wcześniej potwierdza fakt, że te sprawozdania były
    składane.

    Czy sąd (a najlepiej sędzia odpowiedzialny za to bzdurne wezwanie)
    zapłaci za stracony czas?

  • 2. Data: 2012-01-25 19:58:53
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-25 09:33, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > zeznań za nieskładanie corocznych sprawozdań spółki... przy czym w
    > wypisie z KRS sąd sam wcześniej potwierdza fakt, że te sprawozdania były

    poka fotke

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 3. Data: 2012-01-25 21:29:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.01.2012 20:58, Roman Rumpel pisze:

    > poka fotke

    Fotkę czego? Sądu? Nie trolluj, rumpelku - poważnie się pytam, bo coś
    jakiś czas temu Tusk & Co. przebąkiwali o wprowadzeniu osobistej
    odpowiedzialności urzędników i się łudzę, że może choć raz powiedzieli
    prawdę.

  • 4. Data: 2012-01-25 21:41:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > jakiś czas temu Tusk & Co. przebąkiwali o wprowadzeniu osobistej
    > odpowiedzialności urzędników i się łudzę, że może choć raz powiedzieli
    > prawdę.

    Przecież sąd nie jest urzędem ...

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 5. Data: 2012-01-25 22:15:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.01.2012 22:41, Johnson pisze:

    > Przecież sąd nie jest urzędem ...

    Tak, wiem, lubisz czepiać się słówek ;)

    Ale czy mógłbyś łaskawie odpowiedzieć - czy nadal mogą być kompletnie
    nieodpowiedzialni, czy może coś się zmieniło jak obiecywano?

    Tak w przypadku sądów jak i innych "organów państwowych" typu urzędy
    (wliczając w to urzędy samorządowe).

  • 6. Data: 2012-01-25 23:05:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-25 23:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak, wiem, lubisz czepiać się słówek ;)

    Ale w tym wypadku to nie jest czepianie się słówek. Powołujesz się na
    gadki premiera który mówił o urzędach a ty sugerujesz by to stosować do
    nie urzędów. To elementarny brak logiki. No chyba że sugerujesz że Tusk
    jest na twoim poziomie i jak mówi urzędy myśli sądy. Czego zresztą
    wykluczyć nie można. Członkiem PO jesteś ??

    > Ale czy mógłbyś łaskawie odpowiedzieć - czy nadal mogą być kompletnie
    > nieodpowiedzialni, czy może coś się zmieniło jak obiecywano?

    Co obiecywano? podatki 3 x 15%, wyjście a Afganistanu, wejście do strefy
    euro w 2012 ...
    Zresztą co ja bedę wyliczył, masz tu:
    http://tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platformy/
    i przemyśl sprawę, które obietnice zostały spełnione.

  • 7. Data: 2012-01-25 23:09:18
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-25 22:29, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > jakiś czas temu Tusk & Co. przebąkiwali o wprowadzeniu osobistej
    > odpowiedzialności urzędników i się łudzę, że może choć raz powiedzieli

    Nie Laweczko, poka fotke tego wezwania i tego potwierdzenia. Bo coś nie
    wierzę, ze to prawda, czyli pewniie Laweczko trolujesz.

  • 8. Data: 2012-01-26 07:07:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.01.2012 00:05, Johnson pisze:

    > Ale w tym wypadku to nie jest czepianie się słówek. Powołujesz się na
    > gadki premiera który mówił o urzędach a ty sugerujesz by to stosować do
    > nie urzędów.

    Płemieł zwracał się do "ludu", a dla "ludu" urzędnik państwowy to
    urzędnik państwowy - czy to policjant, czy sędzia, czy referent w
    wydziale architektury.

    Czy to syndrom zawodowego prawnika - zamotać najprostszą sprawę? ;->

    Padło proste pytanie: czy wprowadzono odpowiedzialność finansową za
    błędy funkcjonariuszy państwowych, w szczególności sędziów? Jeśli nie,
    to nie będę niestety zaskoczony...

    [ciach]

    > Zresztą co ja bedę wyliczył, masz tu:
    > http://tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platformy/
    > i przemyśl sprawę, które obietnice zostały spełnione.

    No czasem jedna może się trafić ;) Zwłaszcza że to byłoby poniekąd
    odciążenie budżetu - zamiast płacić za pomyłki osób urzędowych z budżetu
    (jeśli w ogóle) to szło by to z kieszeni tychże osób. Oszczędność!

  • 9. Data: 2012-01-26 07:09:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.01.2012 00:09, Roman Rumpel pisze:

    > Nie Laweczko, poka fotke tego wezwania i tego potwierdzenia. Bo coś nie
    > wierzę, ze to prawda, czyli pewniie Laweczko trolujesz.

    A nie wierz sobie, trollu.

    Możesz sobie nawet nie wierzyć w zakłamanie polityków.

    Żyj sobie w swoim pięknym urojonym świecie kompetentnych i
    nieprzekupnych sędziów, dotrzymujących słowa polityków i fotoradarów
    instalowanych wyłącznie w celu poprawy bezpieczeństwa i nigdy w celach
    czysto komercyjnych.

  • 10. Data: 2012-01-26 07:13:07
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-01-26 08:07, Andrzej Lawa pisze:

    > No czasem jedna może się trafić ;) Zwłaszcza że to byłoby poniekąd
    > odciążenie budżetu - zamiast płacić za pomyłki osób urzędowych z budżetu
    > (jeśli w ogóle) to szło by to z kieszeni tychże osób. Oszczędność!

    Nie zapominaj, że ci urzędnicy są cynglami tej mafii, a swoich się chroni.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.