    From: mad <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialność karna osób prawnych
    Date: Wed, 28 Jan 2004 22:32:12 +0100

    On Wed, 28 Jan 2004 21:52:26 +0100, mad <g...@g...pl> wrote:

    >wiesz sam sie zorientowalem jesli chodzi o kwestie winy chociaz i tu
    >moglbym polemizowac... moze napisz dlaczego uwazasz ze to jest
    >niemozliwe...
    oj okazuje sie ze nie mam czasu na plemike ale pewnie masz racje nie
    jest to odp. karna chociaz jeszcze mam pewne watpliwosci ale innego
    rodzaju napisze na priv jak rozwiklam.

    TO ze nie jest to odp. karna nie zminia faktu ze odpowiedzialnosc
    karna jest nie zalezna od wymierzania lub nie kary pozbawinia wolnosi
    wiec tu byl twoj blad.

    Przeczytam na pewno komentarz nowy a co do tematu to odsylam jeszcze
    do publikacji prof. Tyszkiewicza ktory jako pierwszy zwrocil uwage na
    problem.

    Pozdrowienia Mad