  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: odmowa wykonania usługi?
    Date: 8 May 2007 06:48:50 +0200

    szerszen napisał(a):

    > ty chyba masz powazny problem ze zrozumieniem slowa pisanego
    > odrozniasz ty naprawe platna, od reklamacji czy naprawy gwarancjnej?
    > bo wyglada na to, ze albo nie zrozumiales pierwszego postu, albo jednak nie
    > odrozniasz tych dwu rzeczy

    Oczywiście, że odróżniam i nie ma to dla mnie znaczenia kto za naprawe
    płaci bo nie pisałem o płatnościach. Serwis autoryzowany przez firme XYZ
    Sp z o.o. naprawia wyroby sprzedawane przez firme XYZ Sp z o.o. (jak
    rozlicza finansowo sobie te naprawy, czy bierze kase od klienta za
    naprawe platna czy tez od firmy XYZ Sp z o.o. świadcząc dla niej
    naprawy gwarancyjne - nie jest to istotne) i nie naprawia innych
    produktow markowanych znakiem towarowym XYZ np sprzedawanych przez firme
    XYZ Co LTD. Mam nadzieję, że wyjaśniłem teraz rzecz tak, że już
    zrozumiałeś?

    j.