    From: Sebcio Łastowski <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa wykonania usługi?
    Date: Mon, 07 May 2007 14:14:15 +0200

    januszek pisze:

    > No i przychodzi klient i zyczy sobie potrawe, ktorej ja nie serwuje ale
    > siec pod tym samym szyldem w USA juz tak. Mowie klientowi grzecznie, ze
    > niestety, takiej potrawy nie moge mu sprzedac a on tupiac wrzeszczy, ze
    > to bezprawie... ;)

    Jeśli nie mam danej potrawy w ofercie, to mi klient może skoczyć.
    Inaczej już wygląda sytuacja, gdy w cenniku mam "bułę z serem i psem
    zmielonym razem z budą" której klient żąda. Taką bułę muszę mu sprzedać,
    w przeciwnym wypadku (np. z braku bud dla psów) zdjąć z cennika.

    Trzeba też pamiętać że serwis przedstawiciela danej firmy wcale nie
    musi zajmować się naprawą wszystkich jej produktów. Np. serwis
    autoryzowanego dealera Motoroli wcale nie musi naprawiać komórek.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL