eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego › Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
  • Data: 2005-05-30 06:56:31
    Temat: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Od: "KN" <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Artur Ch napisał:
    >
    > Dobrym wyjściem byłoby, IMO, przyjęcie telefonu służbowego. W tym to
    > właśnie aparacie ustawiłbym przekierowanie np. na stacjonarny numer
    > firmowy, bądź na numer tego kierownika i wyłączał ten służbowy aparat po
    > zakończeniu pracy - wszystko w tym przypadku jest zgodne z prawem.
    >

    tylko co zrobi kierownik, gdy zadzwoni z wlasnej komorki sluzbowej (po
    wylaczeniu tel. pracownika uaktywni sie przekierowanie na numer kierownika)
    ?
    powinien za sekunde odebrać rozmowe do/od samego siebie (petla) i podstep
    sie wyda... ;)))

    minusem jest rowniez mozliwosc przekroczenia limitu rachunku - ktory trzeba
    bedzie pokryc z wlasnej kieszeni - w sytuacji gdy zgloszenia wlasnie
    NAJCZESCIEJ są w czasie poza godz. sluzbowymi, gdy ma działac przekierowanie
    na inny numer/telefon sluzbowy.

    ogolnie deja'vu ale jakies koszty bedzie chyba trzeba poniesc.
    ta propozycja wyglada na logiczne wyjscie z sytuacji, aby wilk byl syty
    (pracodawca) i owca cała (ten nieszczesny pracownik :)

    dzieki i pozdro.
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1