    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmajem mieszkania - z umową lub bez?
    Date: Wed, 02 Aug 2006 23:28:18 +0200

    Hania napisał(a):

    > dobrze piszesz: "jesli sa dowody" - a bardzo trudno udowodnic, ze ktos
    > mieszkal, a nie tylko co 15 minut wpadal zobaczyc, co u mojego ukochanego
    > chomika slychac.

    Jeżeli płaci ci czynsz/najem, to zazwyczaj albo robi to przelewem, albo
    ma na to pokwitowanie. Albo jest to skończony idiota ale ludzie
    zazwyczaj mają conajmniej szczątkowy rozum w głowie i zazwyczaj bez
    pokwitowania kasy nikomu nie dają.

    Poza tym pewnie płaci rachunki. Na to już zazwyczaj ma kwity.

    Więc jeżeli ktoś płaci czynsz/najem, płaci rachunki, to razem np. z
    zeznaniami sąsiadów jest to udowodnione że tam mieszka.

    > no tak, ale czy nikt mi się nie przyczepi, gdy w umowie będzie użyczenie szafy
    > pod zabudowę?

    > to co golym okiem, albo i uzbrojonym w lunetę widać to jedno, a prawo drugie

    Z tego co wiem sądy w Polsce nie mają problemu z rozpoznaniem prawdziwej
    intencji umowy która wręcz krzyczy "fikcyjna jestem".

    p. m.