  • 11. Data: 2008-03-23 02:04:37
    Temat: Re: odłamek drewna w kaszce dla dziecka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    LukaszS napisał(a):

    > Zalezy co nazywasz "drogą polubowną". Bo w innych kaszkach z tej serii
    > też mogą być takie niespodzianki, a producent z pewnością chciałby taki
    > fakt ukryć.

    To zaraz jakaś szuja-adwokacina ci wyskoczy, że to była twoja prowokacja.

  • 12. Data: 2008-03-23 08:04:45
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_.pl>

    > Właśnie, podczas przygotowywania kaszki dla dziecka, znaleźliśmy w niej
    > ostry odłamek drewna. Na szczęście został w porę zauważony.

    Dzieci od tego nie umieraja ;]

    > Chciałbym Was zapytać, czy można coś z tym zrobić? Gdzie zgłosić? Czy jest coś
    > takiego jak odszkodowanie za bezpośrednie narażenie dziecka? Nawet nie chcemy
    > myśleć o tym, co mogłoby się stać gdybyśmy tego odłamka nie zauważyli podczas
    > przygotowywania kaszki.

    Kolejny, ktory za chwile stresu chce kogos doic z kasy. Na drugi raz mozna
    samemu wyprodukowac bezpieczna kaszke dla swojego dziecka.

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 13. Data: 2008-03-23 10:46:26
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    > Czy
    > jest coś takiego jak odszkodowanie za bezpośrednie narażenie dziecka?

    Jest. W amerykańskich filmach :-)

    Paweł

  • 14. Data: 2008-03-23 13:43:01
    Od: Łukasz <l...@o...pl>

    Paweł pisze:

    > Jest. W amerykańskich filmach :-)

    Haha, tak mi sie wlasnie wydawalo.

    Od razu chciałbym sprostować ze o odszkodowanie zapytałem "przy okazji",
    Ciesze sie ze zauwazylismy ten odlamek, na pewno sprawe zglosze do
    sanepidu.
    Dziękuję za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.

    pozdrawiam,

    Łukasz

  • 15. Data: 2008-03-24 08:07:12
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> napisał w wiadomości

    > Zalezy co nazywasz "drogą polubowną". Bo w innych kaszkach z tej serii też
    > mogą być takie niespodzianki, a producent z pewnością chciałby taki fakt
    > ukryć.

    Ale chyba producentowi też zależy na tym, żeby w jego produktach nie było
    takich niespodzianek. Drogą polubowna to bez sądu :)

    --
    PawełJ

  • 16. Data: 2008-03-24 08:08:43
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > A na co byś liczył?
    Najbardziej na to że drugi raz nie znajdę drewna w kaszce

    --
    PawełJ

  • 17. Data: 2008-03-24 14:23:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał

    > Najbardziej na to że drugi raz nie znajdę drewna w kaszce

    Jak nie znajdziesz to dziecko zje.
    ;]