  • 11. Data: 2011-12-30 18:43:16
    Temat: Re: nie odholowali za winność
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Żeby było smieszniej:
    Ów samochód stoi pod tym wiaduktem nadal, jedynie ktoś słupek czerwono-biały
    20 metrów przed autem wystawił.

    -----
    > Nie
    > Problemem jest chyba to, że każdy _normalny_ człowiek wie i widzi, że taki
    pojazd stanowi zagrożnie.

  • 12. Data: 2011-12-30 19:46:37
    Temat: Re: odholowali za niewinność
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup

    Ależ jest! Siedzę sobie wygodnie, patrzę na zdjęcie i wiem, że jeśli
    policjant twierdzi, że tamten samochód jest zaparkowany w sposób
    niestwarzający zagrożenia, to ten policjant jest niespełna rozumu, a z
    pewnością nie zna (ani policjant, ani jego rozum) przepisów oraz nie
    obsługuje trybu: logika.

    Widzisz ciągłą linię po lewej stronie zaparkowanego pojazdu? Widzisz, że
    samochód stoi na poboczu oddzielonym od jezdni ciągłą linią i nie
    przeznaczonym do ruchu pojazdu? Wiesz, że wjechanie na to pobocze stanowi
    wykroczenie ? Nadal sądzisz, że samochód ustawiony na poboczu zagraża
    bezpieczeństwu ruchu, a tylko takowe może stanowić podstawę do odholowania
    pojazdu?
    Jeśli tak to twoja logika jest ..... dyskwalifikująca cię do oceniania
    logiki i fachowości policjanta podejmującego decyzje na miejscu i w razie
    czego ukaranego za przekroczenie uprawnień .
    To jest właśnie zależność punktu widzenia od miejsca siedzenia ;))

  • 13. Data: 2011-12-30 21:55:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-30 19:46:37 +0000, "Nostradamus" <l...@w...pl> said:

    > Widzisz ciągłą linię po lewej stronie zaparkowanego pojazdu? a ;))

    A teraz - dla odmiany - pomyśl. Po co jest to miejsce? Albo: dlaczego?
    Skąd się tam wzięło? Jaki cel przyświecał twórcy tej drogi...?

    NIE! Nie odpisuj jeszcze!
    Najpierw pomyśl...

    (hint: a co jest po lewej stronie jezdni?)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-12-31 21:21:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 18:54:51 +0100, Bydlę napisał(a):

> [...]
    > niestwarzający zagrożenia, to ten policjant jest niespełna rozumu, a z
    > pewnością nie zna (ani policjant, ani jego rozum) przepisów oraz nie

    Stwarza zagrożenie dla pojazdów poruszających się po prawym pasie?
    Kup sobie nowe okulary.

    Henry

  • 15. Data: 2011-12-31 22:43:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-31 21:21:20 +0000, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Stwarza zagrożenie dla pojazdów poruszających się po prawym pasie?

    Nie, nie zgadłeś.
    Ale powoli zaczynasz kombinować w dobrym kierunku...

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2012-01-01 09:35:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 23:43:32 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Ale powoli zaczynasz kombinować w dobrym kierunku...

    Nie kombinuję tylko czytam ustawę o ruchu drogowym i próbuję interpretować.
    Podczas czytania psp wyłączam logikę ;-)

    Henry

  • 17. Data: 2012-01-01 11:01:52
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Zatrzymaj sięw ten sposób na niemieckiej (austriackiej, francuskiej,
    szwajcarskiej) autostradzie, to się szybko dowiesz.

    -----

  • 18. Data: 2012-01-01 12:26:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." napisał w wiadomości grup
    > Zatrzymaj sięw ten sposób na niemieckiej (austriackiej, francuskiej,
    > szwajcarskiej) autostradzie, to się szybko dowiesz.

    Kiedyś była "afera", że poseł nie dość, że się zatrzymał na autobamie to jeszcze
    cofał.

  • 19. Data: 2012-01-01 12:26:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zatrzymaj sięw ten sposób na niemieckiej (austriackiej, francuskiej,
    > szwajcarskiej) autostradzie, to się szybko dowiesz.

    Odróżniasz autostradę, po której jeździ się czasem 200 km/h z drogą w
    mieście, gdzie pewnie dopuszczalna jest góra 70 km/h, zaś praktycznie to
    nie da sie szybciej niż 50 km/h?

  • 20. Data: 2012-01-01 16:09:48
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-01-01 13:26, Robert Tomasik pisze:

    > Odróżniasz autostradę, po której jeździ się czasem 200 km/h z drogą w
    > mieście, gdzie pewnie dopuszczalna jest góra 70 km/h, zaś praktycznie to
    > nie da sie szybciej niż 50 km/h?

    Ale zajrzałeś do postu otwierającego wątek? Jeżeli tak to wskaż ,
    opierając się na zamieszczonym tam zdjęciu, czymże ta droga różni się od
    autostrady. No i podstawowe pytanie - czy na drodze ekspresowej nie
    obowiązują te same zasady dotyczące zatrzymywania się co na autostradzie?

    --
    spp