    From: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odbiór listu poleconego na poczcie przez osobę trzecią
    Date: Wed, 28 Jul 2004 23:30:29 +0200

    Witam

    "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> napisał:

    > Na mój były adres tymczasowego zamelowania dostałem list polecony.
    > Zawiadomienie odebrałem w niedzielę, bo akurat byłem u znajomych.
    > Napisałem oświadczenie że upoważniam osobę xxx legitymującą...

    Skoro napisales pelnomocnictwo (zgodne z kc), to nie powinno byc
    problemu z odbiorem korespondencji w Twoim imieniu. Panienka
    z okienka powinna zrobic sobie kopie pelnomocnictwa i wydac
    list bez problemu. Ja tak robilem. Przyznaje, ze za pierwszym
    razem musialem poprosic o rozmowe z naczelnikiem, bo panienka
    z okienka byla zupelnie zielona. Cos mowila ze musze miec
    "pelnomocnictwo pocztowe". Wyszlo jednak na moje.

    Niech znajomi pojda z tym problemem do naczelnika poczty.
    Powinno pomoc. A jak ten nie bedzie chcial wydac listu, to niech
    poda Ci podstawe prawna (i nazwisko). Pozniej napisz na grupe,
    zobaczymy co z tym zrobic :)

    (mrk)