  • 1. Data: 2002-12-17 12:40:52
    Temat: od kiedy zakaz prowadzenia?
    Od: "Agata" <a...@p...onet.pl>

    Od kiedy trzeba przestrzegac zakazu prowadzenia pojazdow? Od momentu
    zatrzymania w chwili popelnienia przestepstwa (jazda po piwie na rowerze),
    od sprawy w sadzie i wyroku? Czy po uprawomocnieniu (kiedy?), i co, jezeli
    sie sklada apelacje? Dodam jeszcze, ze nikt fizycznie prawa jazdy nie
    zabral, tylko sad zakazal prowadzenia, nie ma na wyroku od kiedy, tylko na
    jak dlugo. Moze ktos wie? Z gory dzieki za odpowiedz :-)

    Agata

  • 2. Data: 2002-12-17 13:07:28
    Temat: Re: od kiedy zakaz prowadzenia?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Agata napisa_(a):

> [...]
    > zabral, tylko sad zakazal prowadzenia, nie ma na wyroku od kiedy, tylko na
    > jak dlugo. Moze ktos wie? Z gory dzieki za odpowiedz :-)

    Od uprawomocnienia się wyroku, jeśli złożona zostanie apelacja
    (skutecznie) to od uprawomocni się dopiero wyrok w II instancji.

    KG

  • 3. Data: 2002-12-17 13:12:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Agata" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Od momentu zatrzymania w chwili popelnienia przestepstwa .

    Dodam jeszcze, ze nikt fizycznie prawa jazdy nie zabral, tylko sad zakazal

    Nikt "fizycznie" nie musi zabierać.Jeśli zostaniesz zatrzymana (a wypadki
    chodzą po ludziach;))i "wyjdzie" że masz zakaz prowadzenia pojazdów to
    czekać Cię będzie dużo poważniejsza sprawa za nie stosowanie się do poleceń
    sądu.Nie polecam.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 4. Data: 2002-12-17 13:25:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Agata napisa_(a):

    > Od uprawomocnienia się wyroku, jeśli złożona zostanie apelacja
    > (skutecznie) to od uprawomocni się dopiero wyrok w II instancji.

    Jeśli dzisiaj zostaniesz zatrzymany "po pijaku" i zostanie Ci zatrzymane
    prawo jazdy to dostaniesz pokwitowanie bez terminu ważności.Sprawa w sądzie
    będzie za 7-8 miesięcy i orzeczony zostanie zakaz prowadzenia na rok.Czy
    uważasz że prawie dwa lata pozbawiony będziesz prawa jazdy??

  • 5. Data: 2002-12-17 13:36:05
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Leszek napisa_(a):
> [...]
    > będzie za 7-8 miesięcy i orzeczony zostanie zakaz prowadzenia na rok.Czy
    > uważasz że prawie dwa lata pozbawiony będziesz prawa jazdy??

    Ale prawo jazdy nie zostało zatrzymane.
    A okres przed wyrokiem podlego zaliczeniu.

    KG

  • 6. Data: 2002-12-17 13:40:54
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Leszek napisa_(a):

> [...]
    > czekać Cię będzie dużo poważniejsza sprawa za nie stosowanie się do poleceń

    Czyli wg Twojej wersji - w momencie popełnienia przestępstwa prawa jazdy
    nie zatrzymano, ale i tak należy stosować się do zakazu prowadzenia
    pojazdów, który będzie orzeczony dopiero w przyszłości? I oczywiście w
    razie zatrzymania między zdarzeniem a wyrokiem wyjdzie, że będzie
    zakaz???

    KG

  • 7. Data: 2002-12-17 13:48:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Nie wg mojej wersji ale także według Twojej.Przecież napisałeś:
    "A okres przed wyrokiem podlego zaliczeniu."

    Jeśli podlega zaliczeniu jako okres zakazu prowadzenia pojazdów to.....
    Wystarczy odrobina logiki.

  • 8. Data: 2002-12-17 13:59:03
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Leszek napisa_(a):
    > Jeśli podlega zaliczeniu jako okres zakazu prowadzenia pojazdów to.....
    > Wystarczy odrobina logiki.

    Zaliczeniu podlega o ile był taki okres przed wyrokiem. W opisywanym
    przypadku go nie było
    A co do liczenia terminów - art.43 kk
    Liczyć się będzie od uprawomocnienia lub momentu zwrotu dokumentu.

    KG

  • 9. Data: 2002-12-17 14:07:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > przypadku go nie było
    > A co do liczenia terminów - art.43 kk
    > Liczyć się będzie od uprawomocnienia lub momentu zwrotu dokumentu.

    Czyl jak powiem że "zgubiłem tydzień temu" to mogę do rozprawy jezdić bo nie
    ma zakazu a jak uczciwie oddam to jest zakaz??
    Kupy się to nie trzyma.

  • 10. Data: 2002-12-17 20:58:33
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Tue, 17 Dec 2002 14:40:54 +0100,Kamil Golaszewski
    <3...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > pojazdów, który będzie orzeczony dopiero w przyszłości? I oczywiście w
    > razie zatrzymania między zdarzeniem a wyrokiem wyjdzie, że będzie

    A od kiedy to na rower jest potrzebne prawo jazdy?
    Coś mi tu nie gra.

    --
    Kaja