  • 1. Data: 2002-12-17 12:06:44
    Temat: Kradziez na stacji paliw??!!
    Od: "Andrzej" <a...@...com>

    Witam

    Moja sprawe opisywalem juz na grupie. Dotyczy ona oskarzenia o kradziez
    paliwa na stacji benzynowej. Zrobilem to przez roztargnienie i gdy sobie
    to uswiadomilem rachunek natychmiat uregulowalem (pln19.99-nadal
    przechowuje paragon). Dzisiaj dostalem wyrok uznajacy mnie winnym
    dokonania kradziezy skazujacy na kare grzywny 50pln. Przysluguje mi
    apelacja. Co mam robic? Nie czuje sie zlodziejem - nie zrobilem tego z
    premedytacja. Nie mialem wczesniej problemow z prawem, rachunek
    uregulowalem, jestem tegorocznym absolwentem nadal bezrobotnym!
    Samochod jest rodzicow.

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-12-18 10:14:33
    Temat: Re: Kradziez na stacji paliw??!!
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > premedytacja. Nie mialem wczesniej problemow z prawem, rachunek
    > uregulowalem, jestem tegorocznym absolwentem nadal bezrobotnym!

    Inżynier konstruował most. Pomylił się. Most się zawalił. Ludzie zginęli. A
    on się przecież tylko pomylił!!

    Pzdr
    Brodek

  • 3. Data: 2002-12-18 11:24:33
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    > Inżynier konstruował most. Pomylił się. Most się zawalił. Ludzie zginęli.
    > on się przecież tylko pomylił!!
    >
    > Pzdr
    > Brodek

    I dlatego projektanci-konstruktorzy stają pod mostem w czasie próby
    wytrzymałości.

    SOTB

  • 4. Data: 2002-12-18 11:45:13
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > paliwa na stacji benzynowej. Zrobilem to przez roztargnienie i gdy sobie
    > to uswiadomilem rachunek natychmiat uregulowalem (pln19.99-nadal

    Ale kiedy uregulowałeś ten rachunek, wyjechałeś z stacji i zaraz zawróciłeś
    żeby zapłacić, czy zorientowałeś się o niezapłaconym rachunku po przysłaniu
    wezwania do zapłaty. I nie o to chodzi czy Ty się czujesz winny, ale czy sąd
    przekonasz
    o Twojej niewinności. Napisz, co masz na swoją obronę w przypadku apelacji,
    poza poczuciem niewinności i zapłaconym rachunkiem (kiedy zapłaconym)?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 5. Data: 2002-12-18 12:51:51
    Od: "Andrzej" <a...@...com>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    apelacji,
    > poza poczuciem niewinności i zapłaconym rachunkiem (kiedy zapłaconym)?

    Zaplacilem go z wlasnej woli nastepnego dnia przy powrocie
    (wyjezdzalem akurat z miejsca zamieszkania i zatankowalem
    na stacji na obrzezach miasta). Wiem, ze policjant spisywal
    zeznania swiadow na stacji juz po uregulowaniu rachunku!!
    Nie znam sie na prawie- nie wiem jak przekonac sad- wiem
    jedno naprawilem swoj blad tak szybko jak bylo to mozliwe
    i nikt nie zostal skrzywdzony moim postepowaniem- stacja
    benzynowa nie poniosla strat.
    Czy po dostaniu grzywnej moge pisac w dokumentach (np.aplikacje do
    pracy), ze jestem niekarany czy juz mam to w papierach do konca zycia??

    Andrzej

  • 6. Data: 2002-12-18 12:54:06
    Od: "Andrzej" <a...@...com>

    Użytkownik "Brodek" <B...@O...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej" <a...@...com> napisał w wiadomości
    >
    > Inżynier konstruował most. Pomylił się. Most się zawalił. Ludzie
    zginęli. A
    > on się przecież tylko pomylił!!

    Mysle, ze porownywanie mojej sprawy do bledu konstrukcyjnego jest
    nieporozumieniem.

    Andrzej

  • 7. Data: 2002-12-18 15:50:10
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

> [...]
    > jedno naprawilem swoj blad tak szybko jak bylo to mozliwe
    > i nikt nie zostal skrzywdzony moim postepowaniem- stacja

    Czy jak złodziej wejdzie do Twojego domu a potem nawet wszystko odda to nie
    chciałbyś by poniósł karę?..

    Pzdr
    Brodek

  • 8. Data: 2002-12-18 15:52:55
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    > zginęli. A
    > Mysle, ze porownywanie mojej sprawy do bledu konstrukcyjnego jest
    > nieporozumieniem.

    Dlaczego?..
    Przecież on też się tylko pomylił.. Dokładnie jak Ty.
    Czy nie powinien ponieść kary?..
    Nie piszę przecież, że trzeba Cię - tak jak tego konstruktora - wsadzić do
    pudła. Niemniej jednak kara po prostu ci się należy.

    Pzdr
    Brodek

  • 9. Data: 2002-12-18 17:13:40
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Brodek wrote:
    > Czy jak złodziej wejdzie do Twojego domu a potem nawet
    > wszystko odda to nie chciałbyś by poniósł karę?..

    Ale pierdolisz.
    Pomyśl najpierw zanim dasz debilne porównania.

    zdegustowany
    Arek

  • 10. Data: 2002-12-18 22:49:22
    Od: Mart <a...@...com>

    On Wed, 18 Dec 2002 18:13:40 +0100, "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote:

    >Ale pierdolisz.
    >Pomyśl najpierw zanim dasz debilne porównania.

    Panowie ale ja nadal nic nie wiem konkretnego. Czy bede mial do konca
    zycia gdzies odnotowane, ze nie zaplacilem tych 19,99?? Jestem juz
    kryminalista czy nadal osoba niekarana??

    Wejscie do cudzego domu i obrabowanie go z premedytacja ni jak sie ma do
    mojej sprawy!!

    Andrzej