  • 1. Data: 2002-12-17 11:05:04
    Temat: czas pracy w 2003 - co ze świętami w soboty?
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    No właśnie. Spotkałem się z orzeczenim SN z 14.11.2001 r. III ZP 20/01, iż
    jeśli święto przypada w sobotę a pracownik ma 5 dniowy "tydzień pracy" od
    poniedziałku do piątku to trzeba go puścić na jeden dzień do domu. Czyli
    pracuje 4 dni...pomimo tego że święto przypada w jego dzień wolny...trzeba
    mu to zrekompensowac. Przecież to jest jakiś absurd. Teraz to juz nawet nie
    trzeba kombinować 1-3 maja bo za ten 3 co przypada w sobotę i tak się dzień
    wolny należy...I podobno mamy ułatwiać pracodawcom życie...

  • 2. Data: 2002-12-17 11:48:46
    Temat: Re: czas pracy w 2003 - co ze świętami w soboty?
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Milamber" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dzień
    > wolny należy...I podobno mamy ułatwiać pracodawcom życie...

    E tam.

    Dzień ustawowo wolny jest wolny w ten dzień, a nie w inny.

    Masz rację - to absurd.

    Depi.