    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Date: Mon, 6 Jul 2009 14:51:04 +0200
    <h2lrr9$ska$2@inews.gazeta.pl> <h2lta8$7o0$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2lt35$o63$1@news.onet.pl> <h2pugn$usv$1@news.onet.pl>
    <h2r3d4$fu1$1@news.onet.pl> <h2s7l5$2kl$1@news.task.gda.pl>

    "Piotr NetExpert" <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl> napisał

    > Z wypowiedzi wątkotwórczyni wynikało, że ojcu niczego nie ograniczono.

    Niestety nie widzę takiej wypowiedzi.

    > Skoro kontakty trzeba było ustalić sądownie to wiemy tylko (wybrać, co
    > komu pasuje), że:
    > 1. Procedura sądowa tego wymagała i sąd klepnął to, na co rodzice
    > wspólnie się zgodzili
    > 2. _Oboje_ rodzice nie potrafili się w tej kwestii dogadać i sąd musiał
    > im coś narzucić
    > 3. Kilka innych możliwości

    I w którym miejscu napisałem coś, co stoi w sprzeczności z powyższym?
    Pisałem jedynie, że widocznie sąd miał powód, by ustalić taką a nie inną
    formę kontaktów. Najczęściej jest to ograniczenie praw, a jak wspomniałem
    wyżej - nie widzę w tym wątku informacji o tym, że tych praw nie
    ograniczono, więc przyjąłem, że tak to właśnie wygląda. Zresztą tak czy
    owak nie to jest istotą problemu tej dziewczyny, a większość skupiła się
    właśnie na dywagacjach czy sąd miał rację czy nie. Może i nie miał, ale to
    sprawa rodziców, by to załatwić. Na razie facet złamał postanowienie sądu i
    to jest meritum dyskusji.

    > Nie sposób nam ocenić kto i z kim nie mógł się dogadać i czy w ogóle był
    > taki problem.

    A czy JA to oceniam? Weź sobie może przejrzyj cały wątek, zanim zaczniesz
    przypisywać mi coś, czego nie napisałem.