  • Data: 2009-07-02 21:08:52
    Temat: Re: ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2j5l7$fho$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Spróbować załatwić sprawę polubownie, bez szkody dla dziecka, a potem
    > podjąć jakieś kroki (mogą być i prawne) żeby sytuacja się nie powtórzyła?

    Nie, no generalnie podpowiadasz genialne rozwiązanie i jestem gotów nie
    tylko obydwoma rękami, ale i nogami sie pod nim podpisać. Jest jeden
    problem. Nie wiem, czy zauważyłeś, że pytająca nie ma kontaktu z ojcem,. To
    cokolwiek ogranicza prowadzenie jakichkolwiek negocjacji, o załatwieniu
    polubownym już nie mówiąc.

    > Aga nic nie pisze o tym, że podejrzewa, ze dziecku może dziać się
    > krzywda, a jedynie o tym, że ojciec stwierdził, że odda je kilka dni
    > później.

    Chwilowo, to sąd zasądził 5 dni, a on podobno mówił, że chciał 10 dni. To
    pewna różnica - może i gra słów - od zakomunikowania matce, ze odda dziecko
    za 10 dni.

    > Eh, pewnie znów dowiem się, że jestem nie dzisiejszy, a dzieci najlepiej
    > wychowuje sąd i policja (i ew. pary homoseksualne). :-)

    Nie. Oczywiście najlepiej, by każde dziecko miało normalna rodzinę. Ale
    czasem się nie da. Najgorzej, jak rodzice zaczynają wojnę używając jako
    broni dziecka. Tylko, ze na to nic poradzić nie potrafię.