  • Data: 2003-10-05 10:01:13
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy sie dla wygody? Ja i tak chyba bede sie upieral przy tym, ze moje
    > osobiste rzeczy bedzie kontrolowal tylko policjant, nawet gdyby mieli
    mnie
    > okrzyknac najbardziej upierdliwym czlowiekiem roku :-)

    Ale ja Ci tego prawa nie odbieram. Po prostu starałem się wskazać korzyści
    wypływające z chwilowej rezygnacji z Twoich parw. Ale wybór należy
    oczywiście do Ciebie.

    > Zgadzam się, ze uzasadnione bylo poproszenie mnie o okazanie paragonu i
    > zawartosci toreb. Inaczej byloby w sytuacji gdyby pan ochroniarz
    poprosil
    > mnie ot tak wyrywkowo bym otworzyl torbe. Mimo wszystko jednak, z calym
    > szacunkiem dla pracy ochroniarzy, nie mam zamiaru im czegokolwiek
    pokazywac,
    > bo nie sa policjantami :-)

    Ale otwieranie torebki czy przeszukiwanie kieszeni jest w tym wypadku bez
    sensu. Przecież można klienta poprosić o ponowne przejście przez bramkę
    bez wózka - koszyka. Jeśli nie zapiszczy, to wiadomo, że przedmiot
    wzbudzający alarm jest w koszyku, a nie w kieszeni. Jeśli zapiszczy, to
    nie ma co się bawić w rewizję tylko wżywać Policję.