  • Data: 2003-10-06 06:52:01
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: "Roland Żerek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > [...] Jeśli zapiszczy, to
    > nie ma co się bawić w rewizję tylko wżywać Policję.

    Zgodze sie z jednym zastrzezeniem: jesli po wezwaniu policji wszystko okaze
    sie OK, to sklep powinien ponosic odpowiedzialnosc za straty moralne i byc
    moze materialne... Przeciez bez uzasadnionej potrzeby trace duzo cennego
    czasu, mam stres, itd. Niech uzywaja lepszych metod kontroli, a nie
    samopiszczace bramki.

    Tak jak pojawia sie argument, ze nie musze tam kupowac, to ja powiem, ze
    oni nie musza tam sprzedawac... Jesli swoim postepowaniem (wadliwe bramki)
    wyrzadzaja komus krzywde (stres naprawde do niej nalezy), to jakas
    odpowiedzialnosc powinna byc.

    Pozdr

    Roland