    From: mirek krasnowski <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Date: Fri, 03 Oct 2003 16:27:37 +0200

    Naveed wrote:

    > p.s. no tak i teraz wyjdzie na to ze jestem pieniaczem i sie przyczepiam do
    > byle czego tylko i wylacznie po to by sie przyczepic. wiec oswiadczam, tak
    > nie jest :-)

    No dobra nie jesteś pieniaczem. Wystarczyło tego Pana "ochroniarza"
    zapytac czy posiada licencję pracownika ochrony fizycznej wydaną przez
    komendanta wojewódzkiego policji i aby Ci okazał ten dokument (ma
    obowiązek mieć go przy sobie) jeżeli nie ma to może Ci co najwyżej
    wskazać gdzie jest WC albo kosz na śmieci bo jest zwykłym cieciem, a nie
    ochroniarzem przez duże O
    Ciekawe, ze w tym kraju obowiązuje od paru dobrych lat ustawa o ochronie
    osób i mienia a 90% "ochroniarzy" nadużywa (delikatnie mówiąc) nazwy
    ochrona.

    pzdr
    mirek