  • 1. Data: 2008-03-25 08:53:00
    Temat: oc - aneks, czy mozna uniewaznic aneks
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam
    W grudniu ubiegłego roku (13.12) zawarłam polisę OC na samochód, cześcią
    umowy był Assiastance, w styczniu tego roku zadzwonił do mnie Pan
    inforumjąc, że mam sie zglosic aby podpisac aneks do polisy, poniewaz
    assistance mi sie nie nalezy (samochod 13 letni) i on za bardzo nie wie
    jak komputer to przepuscil, za polise placilam gotowka przy
    zawieraniu... stawilam sie, podpisalam, pieniedzy do reki nie dostalam,
    bo oni tylko posrednicza i pieniazki mialy mi wpynac na konto, ktorego
    numer widnieje na aneksie, aneks podpisywany 17.01.08, do dnia
    dzisiejszego kasy brak, dzwonilam juz dwa razy, mieli sie tym zajac ale
    bezskutecznie, jak widac...

    pytanie, czy w takim ukladzie, skoro nie otrzymalam zwrotu skladki, moge
    w jakis sposob odstapic od aneksu, albo zadac ustawowych odsetek za
    zwloke, nie wydanie gotowki przy podpisywaniu, skoro ja placilam
    gotowka... na aneksie jest jedynie zaznaczone, ze skladka zostanie
    przelana na numer konta taki i taki... ale chyba kazdego obowiazuja
    jakies terminy

  • 2. Data: 2008-03-25 11:03:06
    Temat: Re: oc - aneks, czy mozna uniewaznic aneks
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Ania <a...@g...pl> writes:

    [...]

    > i on za bardzo nie wie jak komputer to przepuscil

    Komputer się pomylił.

  • 3. Data: 2008-03-25 11:16:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 12:03:06 +0100, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > Komputer się pomylił.

    Jak to jest, że dawniej maszyny do pisania się nie myliły? ;)

  • 4. Data: 2008-03-25 11:51:47
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Jak to jest, że dawniej maszyny do pisania się nie myliły? ;)

    Też się myliły.

  • 5. Data: 2008-03-25 14:38:57
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Komputer się pomylił.

    to akurat mnie juz nie bardzo interesuje,
    ale czy jest mozliwosc odstapienia od aneksu, badz naliczenia odsetek za
    zwloke w zwrocie skladki... na ktora czekam juz ponad 2 m-ce

  • 6. Data: 2008-03-25 15:53:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    Aneksu mogłaś po prostu nie podpisywać. Skoro go podpisałaś, to
    unieważnienie wymagało by zgody kogoś z PZU. Ja bym nie dzwonił tylko
    napisał i zażądał zwrotu i to z odsetkami nie od dnia podpisania aneksu,
    ale od dnia wpłaty przez Ciebie, bo przecież to ich wina, ze zawarli umowę,
    której teoretycznie nie chcieli zawrzeć.

  • 7. Data: 2008-03-25 15:55:38
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > ale od dnia wpłaty przez Ciebie, bo przecież to ich wina, ze zawarli
    > umowę, której teoretycznie nie chcieli zawrzeć.

    W JAKI SPOSOB MOZNA NALICZYC ODSETKI, CZY WYSTARCZY ZAZNACZYC ze maja
    to byc odsetki ustawowe? czy na takim pismie zazadac terminu zwrotu?

  • 8. Data: 2008-03-25 16:13:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W JAKI SPOSOB MOZNA NALICZYC ODSETKI, CZY WYSTARCZY ZAZNACZYC ze maja to
    > byc odsetki ustawowe? czy na takim pismie zazadac terminu zwrotu?

    Wzywasz ich do zapłaty z odsetkami. jeśli zapłacą bez, to wówczas obliczasz
    sobie należne na dzień wpłaty odsetki (są w sieci kalkulatory) i w
    pierwszej kolejności wpłaconą kwotę zaliczasz na te odsetki, reszta to
    należność. To co zostanie, jest kwotą do zapłaty z odsetkami od ostatniej
    wpłaty. Ale tak naprawdę, to grosze obecnie wychodzą.