    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oc - aneks, czy mozna uniewaznic aneks
    Date: Tue, 25 Mar 2008 09:53:00 +0100

    Witam
    W grudniu ubiegłego roku (13.12) zawarłam polisę OC na samochód, cześcią
    umowy był Assiastance, w styczniu tego roku zadzwonił do mnie Pan
    inforumjąc, że mam sie zglosic aby podpisac aneks do polisy, poniewaz
    assistance mi sie nie nalezy (samochod 13 letni) i on za bardzo nie wie
    jak komputer to przepuscil, za polise placilam gotowka przy
    zawieraniu... stawilam sie, podpisalam, pieniedzy do reki nie dostalam,
    bo oni tylko posrednicza i pieniazki mialy mi wpynac na konto, ktorego
    numer widnieje na aneksie, aneks podpisywany 17.01.08, do dnia
    dzisiejszego kasy brak, dzwonilam juz dwa razy, mieli sie tym zajac ale
    bezskutecznie, jak widac...

    pytanie, czy w takim ukladzie, skoro nie otrzymalam zwrotu skladki, moge
    w jakis sposob odstapic od aneksu, albo zadac ustawowych odsetek za
    zwloke, nie wydanie gotowki przy podpisywaniu, skoro ja placilam
    gotowka... na aneksie jest jedynie zaznaczone, ze skladka zostanie
    przelana na numer konta taki i taki... ale chyba kazdego obowiazuja
    jakies terminy