  • Data: 2005-11-10 03:39:09
    Temat: Re: obywatelstwo - troche dziwne pytanie
    Od: hestia <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Daynefrytka wrote:

    > jezeli pytanie jest nadal aktualne i dotyczy obywatelstwa Niemiec, to moge
    > pomoc poniewaz sama o takie obywatelstwo sie staralam z powodzeniem. Moge
    > rowniez odeslac do Domu Wspolpracy Polsko Niemieckiej w Gliwicach, gdzie
    > znalazlam osobe, ktora pomogla mi wypelnic stosowne formularze (nie wiem czy
    > nadal tam pracuje, ponadto zajmowala sie tym prywatnie a nie w ramach etatu w
    > DWPN www.haus.pl). Prosze o ewentualne pytania na e-mail d...@w...pl.
    >
    > Pozdrawiam

    O ile pamietam, to Konstytucja Niemiec uznaje granice hitlerowskie.
    Kazdy urodzony na tzw. Ziemiach Odzyskanych jest automatycznie
    obywatelem Niemiec. Sa na to ichne wyroki.

    Zdaje sie Skubiszewski w zamian za drobna lapoweczke i medal od
    sponsorow zalatwil legalizacje tego stanu. Dorzucil tez gwarantowane
    miejsc w sejmie dla swopich sponsorow jako "mniejszosc". Rowni i rowniejsci.