  • Data: 2007-09-22 08:04:45
    Temat: Re: obrazenie kogos a przeprosiny w gazecie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Fri, 21 Sep 2007 19:51:23 +0200, od Maciek D. :

    > Witam wszystkich.
    > pytanie mam następujące
    >
    > Ktoś mnie publicznie obraził, w ciagu jakiego czasu od zdażenia mam prawo
    > żądać od tego ktory mnie obraził przeprosin na ramach np. gazety

    jesli to chodzi o przestępstwo z art. 216 kk, to myślę że nie ma sensu
    żądać przeprosin po upływie terminów okreslonych w art. 101 kk

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/