eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia? › Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    Date: Sat, 09 Jun 2007 16:17:59 +0200

    t...@v...pl napisał(a):

    > No i co z tego że będą miały obniżoną ocenę ze sprawowania? Ale będą
    > mogły się ubierać tak jak chcą

    Mogą mieć potem przes... przy pójściu do następnej szkoły, jeśli wybiorą
    nie rejonową, albo średnią. Ale IMHO warto zaryzykować. Tylko, trzeba
    mieć jeszcze na uwadze odporność psychiczną małolata, z mojaje dwójki
    każde odmowiło, ale wiem, że młodsze się złamie w przypadku
    jakichkolwiek szykan, za to starsze tylko utwierdzi sie w słuszności
    decyzji o niedostosowaniu ( po mamusi to ma).
    Motto dnia: "nie będzie Giertych pluł nam w twarz ni dzieci nam
    romanił" ;-)

    --
    pozdrawiam
    Justyna