eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia? › Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    Date: Sat, 9 Jun 2007 14:33:55 +0200

    Ja też byłam przeciwna mundurkom. Na poczatku wyobrażałam sobie , ze
    rzeczywiście bedzie to mundurek- tzn spodnie-spódnica, jakaś koszula,
    bluza-marynarka. Bo zrozumiałam , ze ma być to strój który wyeliminuje
    róznice między uczniami-czyli wszyscy będą chodzić ubrani tak samo. Ta idea
    podobała by mi się w elitarnej dobrej szkole, ale w zwykłej podstawówce już
    nie. bo koszt takiego kompletu- a właściwie co najmniej dwóch(na
    zmianę )powinien wynośić ze 300-400zł.
    Przyznam, ze jak w szkole obejrzałam "mundurki" to trochę ogarnął mnie
    śmiech- jest to po prostu kamizelka, bez kołnierzyka, kieszeni -tyle ze
    zapinana, z pseudopolarowego materiału. koszt 16 zł. Mała . łatwa do
    zwinięcia i schowania w plecaku.
    W porównaniu z tym to dużo bardziej denerwujące jest to, ze kupuję
    podręczniki do zajęć plastycznych i już drugi rok ANI RAZU nie były uzywane.
    Oczywiście mozna zaprotestować przeciwko mundurkom, ale czy to ma sens?
    Same "mundurki" są wprowadzone nie wiadomo po co, bo na pewno nie zniweluja
    różnic między bogatymi i biednymi, nie powstrzymaja rewii mody - bo mozna do
    tego założyć miniówę i top powyżje pępka. Jeśli nie ma zakazu noszenia
    mundurka w drodze do/z
    szkoły to też nie będą dzieci rozpoznawane na ulicy. Czyli wprowadzamy
    mundurki -tylko nie wiadomo pa co.
    TMK
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/